„GDZIE JA JESTEM?” KREATYWNY KONKURS DLA SŁUCHACZY JEDYNKI POLSKIEGO RADIA


Kluczem do znalezienia odpowiedzi na pytanie „Gdzie ja jestem?” w podróżniczym konkursie

Programu 1 Polskiego Radia jest kreatywne rozwiązanie specjalnej, dźwiękowej zagadki. – W trzech

kolejnych rebusach będziemy opisywać dźwiękowo przeróżne miejsca. To może być miasto, słynny

zabytek, rzeka czy góra, a czasami znana ulica albo grota. Nasze dźwiękowe podpowiedzi będą się

różnić stopniem trudności – mówi Daniel Wydrych. Aby powalczyć o nagrodę, należy przesłać

odpowiedź wraz z krótkim uzasadnieniem, osobistym wspomnieniem lub skojarzeniem z danym

miejscem na numer telefonu wskazany przez prowadzącego podczas audycji „Cztery pory roku”.

Konkurs „Gdzie ja jestem?” potrwa do 31 stycznia.


Więcej informacji: jedynka.polskieradio.pl i w mediach społecznościowych pod adresem:

facebook.com/jedynka.

Audycji „Cztery pory roku” można słuchać od poniedziałku do piątku w godz. 9.05-12.00.

Komentarze

alex pisze…
super wpis